Primăria mun.Soroca anunţă concurs de ocupare a funcţiei publice temporar vacante de specialist principal în domeniul Resurse Umane din cadrul Aparatului Primăriei mun. Soroca.
Scopul general al funcției: Contribuirea la realizarea obiectivelor Aparatului Primăriei mun.Soroca prin promovarea și implementarea unui management eficient al resurselor.
Sarcinile de bază ale funcției: Asistarea primarului în realizarea și implimentarea procedurilor de personal.
Acordarea asistenței informaționale și metodologice în domeniul resurselor umane.
Ținerea evidenței datelor și documentelor cu privire la personalul autorității publice.
Dosarele de participare la concurs întocmite conform Hotărîrii Guvernului nr.201 din 11.03.2009 se primesc la sediul Primăriei mun.Soroca, str. Ştefan cel Mare, 5, (et.4, bir.419), telefon 067493318 sau e-mail:msoroca@mtc.md.
Bibliografia concursului:
- Codul Muncii al Republicii Moldova nr.154 din 28.03.2003
- Constituția Republicii Moldova
- Legea pentru aprobarea Clasificatorului unic al funcțiilor publice nr.155 din 21.07.2011
- Legea privind Codul de conduită a funcționarului public nr.25 din 22.02.2008
- Legea privind administraţia publică locală 436 din 28.12.2006
- Legea privind funcţia publică şi statutul funcţionarului public nr.158 din 04.07.2008
- Legea privind actele normative 100 din 22.12.2017
- Legea privind declararea averii și a intereselor personale nr.133 din 17.06.2016
- Legea privind evaluarea integrității instituționale nr.325 din 23.12.2013
- Legea integrității nr.82 din 25.05.2017
- Legea privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar nr.270 din 23.11.2018
- Legea cu privire la statutul persoanelor cu funcții de demnitate publică nr.199 din 16.07.2010
- Hotărârea Guvernului pentru aprobarea regulamentului privind organizarea și funcționarea Sistemului informațional automatizat „Regustrul funcțiilor publice și al funcționarilor publici” nr.106 din 11.02.2014
- Hotărârea Guvernului privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public nr.201 din 11.03.2009
- Hotărârea Guvernului privind aprobarea cerințelor față de asigurarea securității datelor cu caracter personal la prelucrarea acestora în cadrul sistemelor informaționale de date cu caracter personal nr.1123 din 14.12.2010
Dosarul de participare la concurs se depune personal și va conține:
- formularul de participare la concurs, specificat în anexa nr.1 al Regulamentului cu privire la ocuparea funcţiei publice prin concurs (anexa nr.1 a Hotărârii Guvernului nr.201 din 11.03.2009);
- copia buletinului de identitate;
- copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională și/sau de specializare;
- certificatului medical sau declarația pe propria răspundere;
- cazierului judiciar sau declarația pe propria răspundere;
- documente care atestă prestarea voluntariatului-în cazul în care candidatul consideră necesar.
Notă: Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. Vor fi examinate doar dosarele complete.
Condiţiile de participare la concurs: Dreptul de a participa la concurs îl au persoanele care îndeplinesc următoarele condiţii:
- a) deţine cetăţenia Republicii Moldova;
b) posedă limba română şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
c) are capacitate deplină de exerciţiu;
d) nu a împlinit vîrsta de 63 de ani;
e) este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată, dacă pentru funcţia respectivă sunt stabilite cerinţe speciale de sănătate;
f) are studii superioare în domeniul juridic sau administrație publică;
g) în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) şi b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
h) nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
i) nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie;
î) 1 an de experiență profesională în serviciul public, domeniul juridic, resurselor umane sau administrație publică;
- j) abilități de utilizare a computerului.
Data-limită de depunere a dosarelor este de 26.02.2021.